Veckan: träning och sömn!

Happy new day!

Är det inte lite lätare att gå upp när det är sol :) Jag tycker det är så mysigt! Vill bara sätta mig i solen med en massa kläder och en kaffe, eller tänk att vara i alperna massa vänner.. sitta på afterski och vara rosig på kinderna! Myssss!

Igår kväll somnade jag till Wallander, fattar inte vad det är för fel, jag vill bara sova.. trött! Men ändå är jag gladare än jag varit på väldigt länge..

Freja ska hämta mig kl 11 vi ska fixa grejer och äta lunch!

Ikväll ska jag på spinning/core och köra loss! Denna vecka ska jag fokusera på träning, jag bor ju med värsta träningsfreaket som går upp 05 varje morgon och dricker kaffe och sen går till gymmet (stööööörd) men hon får pushar mig :) Kanon! 3 ggr/vecka måste jag träna, minst!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0