Träningsverk!!

Godmorgon!

Härligt att stormen är tillbaka, jag hade plockat fram skinnjackan, jag trotsar vädret och har den, åker ändå bil överallt så då spelar det inte så mkt roll! Men jag trodde våren var på väg :)

Igår kollade jag och Aida hairspray drack cola och åt cashewnötter! Mys! Har nästan tappat min röst också, men jag tycker man låter så sexig när man är hes så den kan vara så..

Jag kan dock fortfarande inte gå och kunde inte röra mig i sängen idag, detta är ju skrämmande att jag ska få sån här träningsverk! DÄRFÖR ska jag ta tag i träningen nu, idag ska jag på spinning och core :)

(Har glömt kamerasladden)

Hitta lite fina saker på nätet i helgen..
Kofta med spets, Lindex, kort spetstopp, Monki, Bustier, Urban outfitters, Jeans Acne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0