Stress...

Imorgon 17.30 ska jag till min älskade Lillemor för ansiktsbehandling.. tror det är var 3:e vecka jag går! Min hy har mått underbart men den är som en spegel.. Så fort jag är stressad, tänker för mkt, inte sover så mår den inte lika bra! Något jag är väldigt orolig över som Lillemor sa till mig är mina sminkborstar, Kicks har en desinfektionsspray som jag måste rusa och köpa, det blir så mycket bakterier på borstarna sen tar man det i ansiktet så då kan man bara tänka sig hur det blir..Stress är det sämsta för huden, så nu ska jag ta dagarna precis som de kommer och inte stressa, ska göra det jag känner för och försöka att inte planera mån-sön som jag brukar vara bra på!

Tiden läker alla sår..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0