sjukt skön dag... vildare blir det..

mms_image

hej på er... jag har haft en supermysig dag, gick in till stan, träffade Elin och Winston, sötaste mopsen jesus! Här kan man snacka hundtricket, ALLA kommenterar det lilla pyret, folk stannar pratar frågar allt hahah ni som inte hittar någon skaffa en mops och det är fixat! Vi åt lunch och jag hittade lite saker under de 30 min jag gick i butiker, underkläder, en jättefin kimono, typ en sån jag skrev om häromdagen, dock kostade denna 300 ist för 7000:- :) topp! sen köpte jag lite annat smått och gott! Nu har jag sovit, dricker kaffe och ska ta en dusch, slänga på mig min kimono, fixa naglarna, sätta på musik och fixa mig :) Har gått runt osminkad hela dagen så nu är det dax för lite sotad make...Vi ska in till min kompis i stan vid 21, kaffemannen! jag uppdaterar snart med lite bilder.. (


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0