Make love people...

Nu ringde mamma orolig som tusan för jag har beställt min Blackberry på ett "konstigt" ställe på internet.. Men jag är helt chill, samma när min Blackberry gick sönder.. jag va lite ledsen men sen sket jag i det! Finns så mycket viktigare saker i livet! Vi måste sluta oroa oss, det är bara prylar, 5000 spänn och isf får jag väl skaffa nytt kontokort om de blåser mig! Nu ska jag försöka vara så här lugn, orkar inte stressa upp mig för prylar.. Är bara just prylar! Ta hand om varandra, det är det som är det viktiga!

Jag köpte mockajackan förresten,den jag la in bild på i morse

Undra vad jag ska ha på mig på middagen ikv.. hmm.. ska ta bilen ikväll, ska bara dricka ett glas vin! Ska bara äta en goood middag och prata och prata och prata! Va så länge sen jag och Freja träffades så nu är det verkligen dax!

Imorgon ska jag på ansiktsbehandling kl 11 (fick boka om från i tis) efter det ska jag äta lunch med Bea, kanske hinner färga håret också! På kvällen ska vi fira Cicci som fyllde år i veckan, lugn helg..

Make love..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0