Lyssna på dig själv, inte andra!

Gooood morgon!

Jag känner mig så pigg, kanske för jag känner att jag fått så mycket energi! känns som vi är på väg mot ljusare tider, jag ska snart till Paris, snart kommer våren, det är sol, jag har börjat träna på riktigt... Härligt!

Var på spinning/core igår och idag ska jag och Aida träna bodypump! Måste nästan lägga in en före/efter (typ om 4 mån) på min rumpa! Plutrumpa är ett mål jag har, det andra är bara att jag ska må bra :)

Jag ska berätta en sak, jag tror att man måste lyssna mer på sitt hjärta, man måste vara stark... Någon sa till mig att livet är för kort för att vara ledsen och må dåligt, och det stämmer! Det finns alldeles för mycket dåliga relationer där ute, och jag tror att människor är för rädda och bekväma att ta tag i sina liv. Man är rädd för förändring, men ibland är nog förändring sista utvägen. Jag har alltid varit sån att om jag känner någonting, så gör jag det! Om ditt hjärta säger att du ska göra någonting så är det så, man ska inte ljuga för sig själv utan alltid vara ärlig, precis som man ska vara mot alla andra människor också! Jag är otroligt stark och många frågar varför jag inte är ledsen? varför ska jag vara ledsen över någonting som gör att jag mår bättre, ibland kommer man till en väggren och måste välja, jag valde rätt och då ska jag inte vara ledsen! Någonting fick mig att känna att jag inte mådde bra, detta tog min energi och sånt som bara tar din energi utan att ge något tillbaka måste man göra sig av med! Snälla för din skull, tänk på dig själv och var lycklig 

Ha en fin dag, puss

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0