Lunch och vaxning...

Babes... jag är så glad att det är fredag

Idag ska jag äta lunch med Bea, ska kolla på en ny foundation också, jag använder inte det på vardagarna bara när det är fest, men jag har fått test på en från Lancome som jag gillar, tycker det är svårt de där..

Vet ni att jag fortfarande har ont i ljumsken, har dock en kompis som hjälpt mig med naprapat som jag ska till på måndag, thank god!


Kl. 17 ska jag till "Taras" och vaxa mig :) Härligt! Margareta som jag förespråkade för ett tag sen är på någon kurs och borta länge..Sen ska jag, Aida och Sandra och säkert någon mer ha en riktigt mysig kväll hemma, vi ska laga god mat, hyra film och ha det trevligt :) Längtar.. Imorgon tror jag alla tjejer ska ut en sväng, nämnligen en tjej som fyllt år som vi ska fira, blir dock ganska lugnt eftersom jag vill ha en solig, härlig lugn och ingen huvudvärks söndag!

Har nya jackan jag köpte, gillar ni den?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0