Kurera mig...

Har någonting i kroppen! Säg inte att jag håller på att bli sjuk snälla... mina ögon är tårögda och jag har ont i kroppen, och hostar och nyser.. Behöver ta det lugnt, idag ska jag dock träna (har inte ont i halsen- då får man träna) sen ska jag hem och ta det sååå lugnt!  Bara ligga i sängen under mitt stora buffiga täcke med ansiktsmask och dricka C- vitamin och farmors superdrink (äcklig men bra)

jag fattar inte vart min Blackberry är, snälla var 6 dagar sen jag beställde den :( har säkert blivit lurad haha skulle vara så typiskt mig, ps. jag drömde att jag fick en P-bot på 6000:- jobbigt...

Så här hade jag velat gå klädd idag...kanske ngt under?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0