it happened again

Godmorgon! Har ätit en god frukost lyssnat på musik, gjort saker som jag har behövt göra länge nu! Jag fick reda på något i morse som förenklade mycket i mitt liv :) Tack Chloe.. Nu ska jag ta en morgon powerwalk med ipoden, får se hur långt jag kan gå.. Imorgon ska jag förmodligen till naprapaten och kolla mitt ben, ngt fucked med det sen förra lördagen hahaha jäkla fotbollsmatch:( Sen ska jag fixa håret 13.30! Ikväll blir det som vanligt middag med dem jag älskar mest! Jag är så lycklig att jag fick en så fin familj, de är alltid här för mig skulle göra allt för oss barn! Människor som inte ser sin familj som det finaste äcklar mig, tror man skulle behöva läxa upp en och annan! I Grekland finns det ingenting viktigare än familjen, man ställer upp för varandra och ger varandra kärlek varje dag... älskar att pussas och kramas med dem! I Maj får vi en liten knodd i familjen också, såg ett par converse igår som jag måste köpa till den! Puss ha en fin dag (när jag kommer hem till mamma och pappa ska jag ladda upp bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0