Hårfobi

mms_image

godmorgon sötnosar! Igår var jag ju på vaxning, har kommit på att jag hatar hår, tycker det är äckligt på alla sätt, förutom på huvudet där jag betalar flera flera tusen per år för att få extra hår (kul det där) sen fixade vi tjejer middag hemma och hade mysigt, slutade med att alla typ sov kl 22 haha Idag vaknade 06.30 av hunger, jag åt frukost, badade, peelade mig, gjorde inpackning i håret sen mitt eget påhitt body butter inpackning! Vilket innebär att jag bombar min kropp med body butter, så nu doftar (stinker) hela jag jordgubbe! Men man blir jättemjuk och len...Sen har jag brännt skivor till bilen och sånt.. kl 12.30 ska jag träffa Elin, var hundra år sen vi sågs.. ska bli så himla mysigt, saknat henne så! Vi ska äta lunch och ha det mysigt, har längtat hela veckan efter en kaffe ute i solen! Ikväll ska vi några stycken hem till min kompis, sen ska vi nog ut en sväng.. ska bli kul, är väldigt många så det blir skoj.. ha en kanondag, puss kram ps, kan ju inte ladda upp bilder från mac så det får bli mms bilder :) (jag längtar efter bikiniväder, ut med båten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0