Fullt ös...

Hej små änglar!
Jag har massa roliga projekt på gång på jobbet så jag hinner inte tänka.. älskar att inte tänka! Dagarna går tokfort och sen är det sol också..
Jag har slutat använda vinterjacka och jag fryser inte ens i skinnjacka, love it!
Igår var jag och åt sushi på sushidevil, ni måste testa om ni inte varit där, helt galet god, ingen vanlig tråkig risbulle.. ni kommer älska det! Ligger på tegnergatan, nära Grill, try it!
Ikväll ska jag och Aida på boxning, ska slå sönder henne, haha! Sen ska vi laga en god middag och hyra Michel J "This is it"
I helgen (längtar) ska jag och Freja ut  och äta på fredag och på lördag ska vi fira Cicci med en drink (absolut ingen utgång- finns inte på kartan)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0