Färgad lyx!!

Jag längtar så mycket till Paris, jag längtar efter att få shoppa lite roligare saker, tycker verkligen att shoppingen i Stockholm är dålig :( Tycker inte det är roligt att gå runt i affärer här.. Skulle behöva en weekendresa 1 gång/ månaden! Jag köpte ju en Balenciaga clutch i London, en grön vilket jag var lite rädd för i början, men nu älskar jag den.. hittar den i stora väskan och tycker det är lite roligare än vanlig svart! Här kommer lite färgad lyx (förutom den underbara Chloéväskan i svart, my god I love it!)

Mui mui rosa (2300), Marc Jacobs grön plånbok (1500), Turkos nancy Gonzalez ipodfodral (3300), Min gröna Balenciaga (5200 men min va lite rea då), Leopardröd mulberry (?), Nyckelhållare från Louis Vuitton (?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0