Dina tvivel begränsar dig, låt dem inte göra det!

Godmorgon! Jag kan inte förklara känslan i min kropp, jag hoppar in i bilen och dansar in på kontoret, haha solen och folk runt omkring gör mig så glad, och mina fina vänner!

Jag har märkt en sak: Många människor tvivlar på sig själva och det begränsar dem. Man tvivlar på sin förmåga att vara bra på ett nytt jobb, att vår partner ska stanna hos en, om man kommer klara vissa saker osv. Men i alla situationer man ställs inför har man alltid ett val, antingen låter du dina tvivel på dig själv styra dina handlingar eller så kan man jobba med dem tvivel man har och jobba med det man KAN påverka och SKITA I det man inte kan påverka! Det man inte kan påverka mår man bara väldigt dåligt av om man tänker på och hela tiden är orolig över. Jag tror många är så upptagna av vad man inte har och vad man inte kan göra att man glömmer bort att fokusera på det man kan, det positiva, jobba med relationen till dig själv INNAN du ger dig in i en relation till någon annan.

Idag vid lunch ska jag och Freja träffa Tina som ska visa Humanitys nya smycken, de är ju så fina och jag älskar att pengarna går till någonting bra!

Idag har jag jeans från weekdays, svart body, hade kavaj men bytte till en annan och vita converse, jag hoppar på första bilden (så känner jag mig)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0