CRAAAAAAZY NIGHT

Shit alltså! Jag vet inte vart jag ska börja! eller jo! Först var kvällen hemsk tills vi kom till Andreas..nu jag kunde inte sova eftersom jag kl.05 när jag ska gå lägga mig märker att något PSYKO mellan 03-04 har raderat ALLA mina bilder hade tagit 60-70 st för vi hade fotoinight!, detta gjorde mig så ledsen! Ni kan inte förstå hur nice bilder vi tagit, från att vi var hemma hos Andreas, till Cafe opera, vi hade assss sköna bilder i limosinen till white room, vi hade så sjukt kul i den! Var som familjen simpson med skumpa! Hela kvällen igår var bland det roligaste jag haft ute ever! Så sköna människor som förgyllde den! Vi började hemma hos Andreas som är min kompis Samis kompis. de hade gjort så sjukt fint med allt uppstyrt till 100% värsta baren, de fixade klockrena drinkar, skumpa och skämde bort oss... vi åkte till cafe opera där vi också hade skitkul, dansade hela kvällen och åt mat.. sen var alla fulla så vi hoppade in i en limosin, vi hade så roliga bilder därifrån, vi gjorde sjuka poser och skumma saker åkte till Kaknäs och tog familjebilder haha ska se om någon tog bilder med Beas kamera hahaha sen till white room där vi träffade en väldigt mysko människa, "stjärnan" även kallad ;) Han var ett riktigt orginal, han var med oss hela kvällen, han med brillorna! Jag tror att det kan vara han som raderat bilderna för han höll på ta bilder på sig själv och antagligen försökte radera, han fattade nog inte frågan, "radera alla bilder" IDIOT!!!!! Jag har 19 bilder från White room när vi beställde in glass, sen har jag inga fler, ska samla från Bea! de kommer snart!
Skrivet av Alexia 14 mars 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0