Coq au vin och hollywoodfruar

Nu ska jag åka och köra spinning, min bror är arg på mig för han tycker jag är smal och inte ska träna, men snälla jag tränar inte för att bli smal! Jag ska försöka få plutrumpa och mer vältränade armar : ) Jag försöker oavsett vart jag är röra på mig så mycket jag kan, och jag äter nästan alltid nyttigt det är så jag håller mig i form! Iaf på vardagarna äter jag nyttigt :) Att jag äter bra handlar inte heller inte om att jag ska bli smal eller nått, jag är redan smal.. Det handlar bara om att man ska må bra inombord, tex har jag inte varit sjuk på jag vet inte när.. Godis och sånt har jag inte ätit på 4-5 år (!!!) min kropp känner inte sug efter sånt, jag gillar mat bara! 

När jag kommer hem ska Alexia fixa Coq au vin till mig själv och min fru Aida haha sen ska vi kolla på Hollywoodfruarna, mys!

Varför ser de så sjuuukt rackiga ut? De borde ha lite stil med alla pengar de har.. eller iaf råd med en stylist?? hmm skumt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0