Big mama tog sönder min mobil :(

Godmorgon!
Har glömt att säga att min ljumske fortfarande är helt paj, haltar som en gammal tant (detta sen fotbollen) är riktigt illa :(
Igår var jag och Aida på boxning, vi garvade så mkt så tränaren undrade om det var Ricky lake show.. har träningsverk i ryggen idag :) Skööönt!
Sen gjorde vi god mat och fruktsallad :)
Idag ska jag till lägenheten och hämta massa kläder, gummistövlarna orkar jag inte ha längre :)
 
Min Blackberry gick ju sönder härom dagen (bahhha) men snart kommer en ny, en lite för överviktig kvinna skulle förbi ett lite fööör trångt utrymme så den ramlade i golvet, helt capoto! Ska byta nummer nu snart också för jag har beställt ett nytt abonnemang, känns lite skönt, man borde göra det ofta och rensa telefonen :)
Träna ikväll!
Puss!
 
Kofta från Zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0