Ansiktsbehandling och frisör

Hej söta ni! Jag skriver från Aidas Mac och jag måste kolla med henne hur man laddar upp bilder, fattar inte Mac! ja ja Idag har jag verkligen skött om mig själv, tycker det är så fantastiskt att bara få vara med sig själv ibland, få tid att tänka slappna av, slippa prata haha Ansiktsbehandlingen känns, som varje gång jag varit hos Lillemor jättebra, hon är för gullig! Jag måste sluta stressa, men jag har verkligen haft väldigt mkt i mina tankar på sista tiden! Men jag försöker förändra mig och sluta tänka på framtiden, måste ta en dag i taget och leva i nuet! Efter ansiktsbehandlingen gick jag och handlade och gjorde en snabb lunch till mig själv :) Sen for jag till frisören och färgade håret, blev jättebra.. toningen hade börjat försvinna så jag la i mer mörkt.. Aida tar en bild sen så ni får se.. Om 15 min ska jag hämta mina tjejer i stan, vi ska skita i drinken.. vi ska köpa med oss mat och sitta hemma och ta det lugnt... fick en riktigt läskig attack igår på restaurangen, 1 sek från att svimma.. min kropp skriker efter vila.. Imorgon kl 13.30 ska jag till mina andra frisör och fixa resten av håret :) haha tar tid att ligga på topp! Jag önskar er alla en underbar kväll! Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0