who are you?

Godmorgon

Hade så trevligt igår med några av mina nära och kära.. var dock en väldigt konstig kväll, ibland händer saker som man blir förvånad av, ibland önskar jag att man vore Edward i Twilight som kunde läsa folks tankar.. Då vore allt så lätt.. Jag ville bara att dagen skulle ta slut, även om jag lovat mig själv att alltid bestämma själv över hur saker och ting ska vara men jag orkade inte igår så jag sov istället! Nu är det en ny dag..Kunde dock varken äta eller dricka i morse, ni vet när man har en sån konstig klump i magen som gör att det inte går.. Skulle aldrig kunna se någon av mina nära må dåligt, klarar inte sånt.. Så ibland undrar jag hur människor som gör folk illa orkar ha det på sitt samvete

Idag ska jag äta lunch med mamma och hämta mina paket som de glömde igår  Lovely!

Avslutningsvis tror jag man tjänar på vara en bitch, so bitch is what it has to be :(

Har mina nya blommiga lilla kofta på mig, dock ingen kamerasladd så jag fick knäppa ett eget kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0