Vilken oljefri foundation är bäst? Test

Hej små nyponrosor

Idag gick jag upp kl 06.20 då jag körde min älskling till flygplatsen.. Han reste till London och ska vara där i veckan, vad han ska göra där är secrets :)

Sen for jag hem till mina föräldrars hus och skulle bara fixa iordning mig, eftersom de är på landet skulle jag åka och äta frukost med min bror och hans tjej på ett hotell där de bor, men jag var för hungrig för att vänta :) Vid 11 åkte jag till Sandra på Åhlens och hon hjälpte mig med foundationtester.. Jag fick 3 olika sorter och märken som jag ska prova i olika färger, pju! Alla 3 är olje fria som ger med matt look istället för glansig, det gillar jag inte! Återkommer om vilken jag sen kan rekommendera!

Testen är emellan, Clinique superfit makeup, Clinique Stay true, och Lancome Tient Idole *spännande*

 Tröjan jag köpte på Gina 149:-

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0