Vem sätter gränsen för dina mål?!

Vart går egentligen gränsen för hur långt man kan gå? Jag och min pojkvän har tatuerat in ordspråket "låt aldrig rädslan av att förlora vara större än viljan att vinna" och jag vet att det stämmer till 110% vill du något tillräckligt mycket är det ingen som sätter gränser, ens psyke är det enda som kan stoppa ens framgång!

Jag tror att allt detta är nyckeln till framgång, det är precis därför fattiga människor, eller människor i kris ofta ger sig fan på att lyckas och de gör det också. Hur ofta läser man om människor som haft det riktigt svårt och livet hängt på en skör tråd, sen kommit på att man inte kan förlora någonting på att köra, gjort det och lyckats gånger 1000

En förebild som jag träffade mycket när jag arbetade för Odd Molly var Per Holtkneck, läs artikeln jag bifogat. Hur han förändrade sitt liv och lever sin dröm Fantastisk!

http://www.dn.se/nyheter/fran-uteliggare-till-innedesigner-1.647982

Sen ska jag åka till Solna och köpa en grej till min ipod och passa på att unna mig en sån här smaskig mixad juice från Juicebar mums! Denna bild från somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0