The hills, läkerol och Twilight!

Nu har jag haft en kanondag, avstressande och så himla skön! Jag är riktigt stolt över personen jag har blivit (iaf 4 veckor nu) Jag bestämde mig ju för ett tag sen att börja stressa ner och jag har verkligen gjort det, jag blir rädd när jag fick såna konstiga symtom så då bestämde jag mig. Mitt största problem var att jag bokade in saker och skulle ha schemalagda dagar från 8- 22 :(

Jag tog en bild som symboliserade min dag, "The Hills", "The city", Twilight 3:e boken, läkerol, massa kaffe och sms med min pojk :)

Nu har vi ätit världens godaste Coq au vin och det vankas dessert, sen ska jag ta en varm dusch, lägga en chokladmask och göra mig redo för Johan falk *myyyyyyys*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0