Tack grannar för att ni ska bråka kl 23.00

Alltså inte konstigt att man känner sig helt knäpp idag, grannarna hade världen fight igår när jag skulle sova, shit! De kastade grejer, skrek, hoppade, dunsade allt! helt jä*la galna! Hittade inte mina öronproppar heller, suck! Tänkte gå upp och kolla så de levde för helt plötsligt blev det knäpptyst, mkt mysko!

jaja ikväll ska jag hämta min lilla Peter på flygplatsen, mys!

Måste bara säga en sak, jag märker en enorm skillnad på mig och min kropp sen jag började prommenera på luncherna, 30 min powerwalk om dagen! Jag får mycket mera energi till eftermiddagarna, jag får dagsljus, frisk luft och härlig natur  Jag kanske inbillar mig men det känns som jag får fastare kropp :) Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0