Snygg fotbollsfru morsa :)

Nu är det lite sent bloggande här men det har varit lite strul :(

Jag blev kär i en fotbollsfrus outfit när vi satt i loungen, hon var så het dessutom hade hon en liten knodd, alltså behöver man inte gå runt i mjukiskläder och lilla-my boll på huvudet som många tjejer tyvärr gör när de fött barn :( Hon hade så snygga kläder (se liknande nedan) hade dock en beige stor polo istället för den nedan, men jag gillade denna tycker den var söt, kommer fran Vila 399:- Vi dödliga får nog försöka hitta ett budget alternativ ;)

Ikväll ska jag försöka gå ut och springa eller gå till gymmet och gå på löpbandet (booooring)

Imorgon kl 17.30 har jag en ansiktsbehandling bokad, längtar!

Skinnbyxor, polokofta, Loubutinstövlar och en röd lack LV väsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0