"Snabba cash" var kanon!

Vi träffades runt 19 igår och gick och fikade, shoppade lite också (2 tröjor) ni får se sen :) Kl 20.45 satta alla redo med Hollywood menyer och mina tjerern satt med tröjor över munnarna för att de knappt kunde titta när JW kom fram i rutan, kan verkligen inte förstå denna Joel Kinnaman hets, tjejerna i salongen vred och vände när han kom upp i bild, haha! Jag har en mycket snyggare kille så jag kunde koncentrera mig på filmen ch tyckte den var jättebra, böckerna är väl så klart lite mer detaljerade och en aning bättre men men.. mysigt hade vi det iaf!

Idag ska jag umgås med Alexia (mig själv) Jag ska iväg och träna snart, sen ska jag ju som sagt gå och få en 60 min massage, när jag kommer hem ska jag ta ett lågnt bad och läsa Twilight, fixa mina naglar, sen laga en go middag och bara ta det lugnt!  Love

Hela mitt crew på Espresso house..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0