Snabba cash ikväll!

Ikväll ska jag, Peter, Sandra, Magnus, Bea, malin, Sandra E, Sanne se "Snabba Cash" ska bli kul, gillade böckerna som tusan så jag hoppas filmen kan komma i närheten av boken..Ska ta med servetter till Malin och Bea som älskar den spinkiga killen i filmen.. (han på bilden)

Ska bli sjukt sjoj, innan ska vi äta middag eller fika..

Imorn blir en skön dag, ska träna på morgonen,gå på massage kl 14 *myyyyyys* Sen ska vi äta en god middag och chilla eftersom vi ska upp i ottan på söndag, kl 06.30 ska jag köra Peter till Arlanda, han ska åka till England *hemlis* sen åker jag hem till mina föräldrar, ska fixa och dona i Brorsans lägenhet visning på lyan, sen blir det mys med familjen, kanske lite spel och sen middag (inte glömma Johan Falk kl 21)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0