Ska jag vara med i realityserie?!

En tjej från titan produktion har ring och "intervjuat" mig tre gånger nu ang. en ny realityserie på svt som startar i vår..Man ska tydligen bo med 10 andra människor i 5 veckor ch typ vara "fröken duktig" Det handlar om barn som haft föräldrar som alltid stller upp ekonomiskt och med allt man behöver  Mina föräldrar är toppen så de har verkligen hittat rätt, men skulle bli så jäklans arg på snorungar som inte ens kan diska! Vet inte...tror inte mamma och pappa är så pigga på det.. hmm Den enda roliga skulle vara att vinna ;)

Idag var jag på gymmet träffade Bea där och vi flamsade omkring, körde crosstrainer, rodd, mage, rygg och lite annat smått och gått! Nu har jag ätit wokade grönsaker, avokado, keso, bönor och ägg, så blandar jag ihop det till en gegg, mums! Snart fruktsallad och utrensande te!

Jag hade fått min lins beställning när jag kom hem, ska bli spännande att se resultatet, orkar dock inte ikväll, får se imorgon!

Sjukt vackra ögon, Aishwarya Rai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0