Shopping,,big ben.. musikal.. och.. alskar London!

London ar en riktigt harlig stad.. vi har inte stannat upp 1 sekund, det hander grejer hela hela tiden! Igar borjade vi dagen med shopping och vi gick till Selfridges for att hitta en fodelsedagspresent till mig och det gjorde vi :) wiiiiie Jag fick en Balenciaga clutch av Peter ar sa glad den ar sa ball, den var dessutom nedsatt fran 390 pund (ca 4200:-) till 200 pund! Perfekt! Den grona pa bilden! Nu ska jag bara ha den gra vaskan sa ar det perfekt haha

Vi gick sen en 5 timmars tur pa stan och sag allt man skulle se, Londons alla sevardheter! Det ar dessutom toppen vader har, hade klarbla himmel och sol igar och samma vader idag!

Pa kvallen var vi ute och at sen kl 19.30 var vi pa musikal och sag "We will rock you" Den var helt underbar, Queens har gjort riktigt bra latar, och sjalva historien var kanon!

Idag ska vi till harrods som vi inte sett an, sen kl 15 ska vi pa fotboll (peters enda krav efter all hysterisk shopping) Han har fatt biljetter av en kille i Fulham (de billigaste kostade egentligen 900:-/st helt stort) sa det ska vi  Ikvall ska vi ata pa en Tapasrestaurang och efter det ska vi spela bowling! Imorgon aker vi hem

Puss

Lycklig efter jag fatt min vaska
Vi var pa National history galleri och kollade konstutstallning haha
London eye i bakgrunden
Ser ni Big ben dar bak
Outfit igarkvall, ny skjorta nytt halsband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0