Shopping i lantisstaden Norrtälje och kinasnack!

Jag och mamma åkte in till Norrtälje, väldigt mysigt där :) Vi gick omkring i butikerna men fanns inte så mycket fint, hittade en/ett *pip* till min bror, vi ska fira honom imorgon, han fyllde år 27/1 Grattis sötnos!

Jag köpte massa grejer till vår lägenhet och ett fint nagellack som jag ska pynta mina nails med nu!

Jag pratade länge med min älskling i Kina på Skype, gillar inte när jag inte är med honom, speciellt när vi upplever stora saker utan varandra (typ en resa till Kina) vill också vara där!

Ser ut som min hund blivit kines men hon gillar inte sig själv på bild, så hon vänder alltid bort huvudet!



Vill tillbaka till Mexico! Va så sjukt bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0