Ohälsosamt att sova för mkt?

Hur kan det vara så sjukt dåligt på tv? Jag har några ideér på tv-program så man borde kanske ringa in och be dem lyssna på dem- gillar dem mina ideér får de ge mig en slant :) Jag har absolut ingenting att göra på kvällarna om jag inte tränar (vilket jag inte kunde när jag sov hos mam och pap) Så jag gick och sov istället, 21.10 slocknade jag! sov till 06.45 alltså  9,5 timma, tror jag sov för mkt för nu är jag helt slut.. Tror det optimala för mig är mellan 7-8 timmar inte mer! Konstigt det där med sömn!

Ikväll ska jag träffa Sandra och äta middag, vi ska gå till Vapiano, jag älskar den restaurangen, är Peters fel, han är där var och varannan dag och äter när de inte får middag på träningen så han har Vapianosmittat mig! Pastan är så sjukt god att man omöjligt kan låta bli att äta upp allt oavsett om man är proppmätt efter 5 tuggor ;) Ska bli jättetrevligt

ps. jag har börjat powerwalka 30 min varje lunch, bra va :) Känner mig så mycket piggare på eftermiddagarna då, kanonbra tips!

Gillar ni min jacka? Köpte den i USA för 5 år sen och nu hittade jag den hos mam och pap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0