Nyttig måltid får mig att må bättre!

Efter jobbet for jag till Posten och hämtade mitt nya tillskott i min teknikfamilj, en Blackberry Bold som jag fick från peter i julklapp, tog ett tag att få hit den också :) Men nu är den här och den är så fin, dock fattar jag knappt någonting, allt är på engelska men är helt annorlunda från en "vanlig" mobil, shit tur att Freja kan lära mig, kan inte ens ställa klockan! Sen gick jag till Sats och tränade Aerobic, väl hemma lagade jag en riktigt nyttig måltid (vi har inte så mkt i kylen) 1 avokado, sallad, 1 ägg, keso och kidneybönor! Sen har jag gjort en stor fruktsallad med allt man kan önska till efterrätt :)

Man mår så bra av att äta nyttigt, stark och full med energi synd att det är så tråkigt på tv, jag funderar på köpa boxen med säsong 1 av  "True Blood" jag är ju helsåld på "twilight" så folk tror att jag skulle gilla den, då har man iaf något att se på när det är ba*s på tv

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0