Nyarsafton i London va grymt!

Vi hade en kanondag igar! Vi borjade pa Madame Tussaud och kramades och pussades med massa kandisar :) Va helt sjukt dar, de ar sa grymt duktiga pa gora vaxdockorna.. vi gick dock in i skrackkammaren som var det laskigaste jag gjort holl bokstavligen pa att kissa pa mig, folk skrattade at mig (sa klart inkl Peter som dog av skratt) for jag skrek som en galning, de hoppar ju fram och flasar dig i orat och skrams och har sig...pju! Sen akte vi in till stan och shoppade lite, vi at en bamse lunch pa en indisk restaurang och gick sen genom hela Soho..

Pa kvallen bar det ivag pa nyarsmiddag pa en Brasiliansk restaurang for en riktig pangmiddag! Sa galet gott!

Sen tog vi bussen in till stan och traskade runt med 1 miljon andra manniskor som skrek och firade.. Vi gick ner till Trafalgar square dar flera hundra tusen personer hade samlatd for att se fyverkerierna fran London eye, vi fick dock rad av en polis att ta oss till Buckingham palace eftersom det kommer bli kaos efter fyverkerierna.. tack for det! Vi sag sjukt bra och hittade en taxi direkt efter! Har aldrigt matt sa har bra en nyarsdag och nu ska det shoppas!

Ikvall ska vi se musikalen "We will rock you kl 19.30 ser fram emot det som tusan ska bli grymt!

Happy 2010

Soho
Ny klanning
vilse pa nyar
Nyarsdrink :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0