Mysig kväll med mysigt (natt)sällskap :)

Igår gick jag och Sandra som sagt till Vapiano för en god och tjattrig middag, vi åt deras Linguine med pesto- grym! Shit, när man inte druckigt på ett tag så är det sjukt hur lättpåverkad man är! Efter ett glas på restaurangen kännde jag mig snurrig, men jag och Sandra åkte hem till mig och hon hade köpt en flaska rött så det blev det, fruktsallad, nötter och massa snack! Sen sov hon hos mig så låg vi och snackade om livet.. inte lätt, nu är man lite sliten men det är det värt!

Ang samtalet jag pratade om igår så gäller det inte direkt mig men det var kanske inte riktigt vad jag ville höra när tel ringde kl 23.45.. Alla människor i min närhet vill jag verkligen ska ha det bra, så när saker inte riktigt går som de vill tycker jag det är jobbigt :( Nästa måndag berättar jag

Ikväll ska jag träna stenhårt! Streetdance, whooo!
'

Ville ha klackar, men det är så jobbigt att gå i modd... grrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0