Mest utrensade ansiktsbehandling ever..

Nu är jag nyss hemkommen från ansiktdbehandlingen, tog väldigt lång tid, hade uppenbarligen mkt att rensa :)

Ok det var iaf det sjukaste jag sett i mitt ansikte.. har varit lite obalanserad i ansiktet sista tiden men shit va mkt det gömmer sig under huden, ni måste göra detta! Först går hon igenom och kikar  på huden, det första hon frågade var, sitter du mkt framför datorn :( Tvättar du dig på morgonen? och massa andra frågor som stämde..

Hjeronymus är en djuprengörande behandling som kommer från Danmark ursprungligen och har används i 70 år! Det är alltså ingen skönhetsbehandling (är inte skönt)

Allt som ska komma ut, kommer ut direkt istället! Först la hon på en "vätska" den enda som i världen som kan gå så djupt ner i huden, det började sticka konstigt och var ganska omysigt.. men det tog inte så lång tid innan hon baddade av det, då kom det jag vääntat på hade hört att man skulle få titta  sig i spegeln och se detta förskräckliga som kom ut, och det var hemskt! Vill inte säga med men satan i gatan va härlig utrensning.. Sen var det på med annat mojs, sen kompresser på det och en värmelampa, den låg jag sen med i ca 40 min Sen lite mask och sen var jag renare än renast

I loved it! Tycker alla som kan ska unna sig detta, finns inget som denna behandling! Lyster lyster lyster!

Lillemor Reuterkloo, Frejgatan 57, 070-855 17 70 el 08- 327215

Produkter blev det också såklart, dagkräm nattkräm och rengöring :)
Ut med Dermalogica in med Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0