Kommer jag få min balenciaga???

Hej igen små sockertopper,

Idag ska vi ju fira min födelsedag eftersom vi var i London när jag blev ett år närmare 30 :) (23) Pappas kompis från Grekland ringde och grattade mig och undrade vad jag önskar mig, (en mycket generös familj) jag sa ingenting men då undrade hans fru vad för märke jag gillar på väskor och sånt, jag sa balenciaga (eftersom jag gillar dem)

De kommer till Sverigen i slutet av Januari och jag tror de kommer ha en present med sig till mig :) det har hänt förr..Tycker det är pinsamt att ta emot såna fina saker om det inte är från ens nära familj, men vad gör man..  Man kanske inte kan ta emot en sån stor present? Men de vill ju att jag ska vara glad haha bättre att lägga lite pengar på mig och göra mig glad än att gå köpa ytterligare en vas för 15000? eller? Vill ju ha den

Come to mommi! (f*n skulle sagt att jag gillar svart också haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0