I have a plan for the poor and ugly..

Jag ska få människor att känna sig snygga, vackra och brinnande heta! Tycker alla människor ska känna sig så, mycket kommer från insidan, igår var jag på gymmet och tittade mig omkring, såg inte en enda som såg säker ut, som utstrålade säkerhet, kraft eller pondus, fel fel fel! Du kan förföra en människa med dina blickar, vad säger det om attraktionskraften en människa har? Använd den..

Ibland får jag bara för mig saker som jag inte kan släppa, affärsidéer ploppar upp i mitt huvud och jag tänker tills det brinner i huvudet, sen orkar jag inte, jag är en lat människa, jag vill att saker och ting ska komma till mig och inte tvärtom! ÄNDRING! Ingenting kommer till dig utan att du får kämpa (om du inte gifter dig asrik och på det sätter slipper kämpa, men hur kul är det? leva på en annan) nopp! inte min melodi, jag ska kämpa, jag har en plan...


Koftan från Carlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0