Helg på kurort :)

Bestämde mig för att spendera helgen på landet med mina pears.. behöver vila, tänkte först gå ut med ett gäng men efter mitt migränanfall kände jag att jag var tvungen att vila :) Har varit en hektisk vecka! Snart ska vi äta middag med bla. vitlöksfräst scampi som är det bästa jag vet

Nu när vi kom ut till landet var det typ 10 grader i huset så nu springer man omkring med myskläder, har tänt brasa och tagit ett glas vitt! jag kallar landet för kurorten för man blir bortskämt och vilar upp sig :) Grymt!

Imorgon ska jag och mamma åka in till norrtälje, vår lilla byhåla nära landet! Mys! eftersom alla som bor där har så dålig stil så brukar allt fint finnas kvar på rean whooo!

Mamma och pappa ska se Sveriges sämsta program Lets dance så jag får inviga min box med "true blood"

ha en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0