Handlat på rean- gör inga dumma köp!

Hej på er!

Nu har kamerasladden anlänt till landet :) så jag slipper ladda upp från mobilen!

Jag och Peter for in till Norrtälje i förmiddags och kikade runt lite, vilken mysig stad! Det fanns en butik som hade sjukt mkt fint, Edblad & co hette den, hittade hur mkt som helst men min kära pojkvän stoppade mig eftersom vi kommer hitta 10 ggr finare saker i London (shit åker om 4 dagar)

Jag köpte iaf en ring som jag INTE kunde motstå den är helt underbar enligt mig och passar min förlovningsring.. Sen köpte jag en mössa och en jacka som jag kan ha i London :)

Jo till detta med rea tycker jag inte man ska göra förhastade beslut bara för grejerna är billiga, jag har extremt mycket kläder i garderoben med realapparna kvar eftersom jag verkligen inte förstår vissa köp! Fy, satsa i så fall på dyrare saker som du kollat på ett tag eller typ en märkesväska som de kanske säljer ut. Köp stilrena plagg som kavaj, blusar, toppar i färger och kvaliteter man inte tröttnar på..

Good luck!

Ikväll ska vi få gäster och päronen håller på tillaga en enorm kalkon, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0