Gör denna behandling, din hy kommer att älska den!

Tror ni inte att jag glömde kamerasladden idag igen. suck!

Tycker det är lite roligt när folk får dåligt samvete ;) Igår hade min pojk städat hela huset, tvättat, lagat mat, tänt ljus köp cola (som jag älskar) hyrt film, allt! hihi! Han hade hyrt La giggolo vilken film alltså, om ni har sett den förstår ni vad jag menar..

Jag måste säga att jag aldrig varit så nöjd med någonting jag gjort för min hy som med behandlingen jag gjorde i tisdags, min hy är helt ny! Jag hade fått massa konstigt i min panna och så men nu känns det helt lent och fint, älskade det! Samma sak med produkterna, de är fantastiska, innan använde jag helt fel krämer för min hy och innan man gjort en analys kan man inte se vad huden behöver.. jag använde tex produkter för fet hy fast det visade sig vara helt fel så då blev jag torr ist och la på jättefet kräm osv ond cirkel, redan efter 2 dagar känns det kanon

Mitt nya halsband från London, love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0