Gäster på G och nya byxor

Igår kväll hade jag det så mysigt :) Peter var på hockey så jag passade på att hyra"Inglorious basterds" eftersom han hade sett den, gjorde en bamse måltid och kröp ner i soffan.. efter 6 min av filmen kom han hem för machen var tydligen tråkig så jg fick sällskap ändå :)

Idag var en galen dag, kl 9 började jag städa, hatar att städa toan- äckligt, vi har egentligen städerska för det är värt det (får ju dra av och sånt  på det), men när hon är på semester så då måste man ju.. när jag väl bestämt mig så jä*lar, vilken galning alltså det är kliniskt rent här hemma nu! Efter det var jag tvungen att unna mig något till mig själv eftersom jag varit så duktig. Dessutom får jg gäster kl. 15 (fira min födelsedag) och ville köpa lite nya saker till lägenheten.. Jag gick till västermalmsgallerian och köpte nya handdukar till kök och badrum, nya uppläggningsfat, ljus, och en tröja ( h&m) och ett par jeans (carlings) till mig  Ni får se tröjan sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0