Först brann badrummet sen blev det kalas :)

Kl 14 skulle jag sätta igång och förbereda tills mina gäster skulle komma, dock satte brandlarmet igång, jag öppnade badrumsdörren och det brann som tusan, hade ställt ett ljus på en plast grej som brann som tusan, hela badrummet fick vi städa i 1 timma, var fullt med små plastgrejer i hela badrummet, kolsvart!

Men men..Duktig på släcka bränder som man är så ordnade det sig :)  Nu har min familj åkt hem och kvar är Aida, Sandra och peter lagar middag till oss :) Ska bli gott  Fick så fina saker, massor med grejer till badet och kroppen, mina kära föräldrar hade glömt mina paket haha dock hade de med ett stort, en dammsugare :) Sen fick jag ett jättefint Matheus fat som jag tycker är fantastiska, Love it!

Brorsan och Peter
Paket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0