Få andra att flytta på sig på tuben...

Självsäkerhet! Jag har kommit på en grej, det funkar så bra att jag blev chockad, nu har jag bara testat en gång men satan i gatan! Jag blir sjuuukt irriterad på människor som bara går rakt in i en och vägrar flytta. man måste väl vara lite logisk, man ska ju inte behöva hoppa in i busken bara för att sällskap ska gå på rad och snacka..

När vi var i london nu var det en kille som dunsade in i mig med världens kraft, trodde min axel skulle hoppa ur led, jäv*a surgubbe, och det händer säkert massa människor varje dag.. Idag på tunnelbanan skulle jag testa om det gick att få folk att flytta sig med bara blickar, det gick! Jag gick rak i ryggen, självsäkert och lite vickandes ner för trappan (haha) det funkade (kanske bara idag men men) Jag och Peter läste The Secret i mexico och den är grym, man kan göra allt med attraktionskreft, nästan flytta sten om du verkligen vill ;)

Idag ska jag på middag hemma hos Mikaela kl 18.00 med Jennie.. Ska bli så trevligt!

OBS!.. imorgon firar jag och Peter 4 år tillsammans *kalas* ska ut och äta!

Ciao!

Mina nya linser, man ser inte hur otroligt fina dem är, är lixom lite glitter i dem, sååå fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0