Dagen; 2 olika frisörbesök sen fika sen bio..

Kl 11 ska jag vara hos salongen som fixar mina extentions, ska bli så skönt, var två månader sen sist så nu har håret vuxigt ganska mycket :) Direkt efter det ska jag till min "vanliga" salong där jag klipper och färgar, så ska jag klippa till håret! Topparna och möjligtvis en liten aning kortare.. spännande!

Efter mina hårbesök ska jag träffa Chloé, min kusins tjej, ska bli mysigt! De ska flytta till LA i februari! Måste hälsa på :)

Ikväll tänkte vi se "Up in the air" och käka något gott!

Have a happy day!

ps. Jag tror jag hittat min favorit foundation, Lancome Tient Idole, har den på mig på bilden, känns matt och skön och håller hela dagen! Jag har alltid eyeliner under ögat så nu ska jag börja vänja mig att inte ha något, mitt problem har varit att mina ögon ser så stora ut haha Nu ska jag kasta på mig lite rouge sen måste jag rusa,

ciao belles

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0