Chokladmask som gör susen!

Johan Falk är väl för bra.. dock har jag ett stort problem, min pojkvän blir galen på mig eftersom jag Alltid somnar när vi kollar på film, bio, hyrfilm, film på tv allt! Är helt hopplös! Igår somnade jag mellan ca 22.20 och 22.35 så jag missade typ en kvart men det gjorde inget jag tycker dem är super

Jag sov hos mamma och pappa igår eftersom Peter är i England och det är skönt att bli lite omhändertagen, jag och mamma gjorde utrensande (väldigt djuprengörande) chokladansiktsmask, om ni inte testat den borde ni göra det, 20:- från Åhlens och doften får dig att vilja äta upp ditt eget ansikte grrrr! Hade ingen gurka så jag och mamma tog körsbärstomater istället :)

Jag är nervös, jag hoppas åhhhhhhhh va jobbigt detta är

Moi osminkad i mask :)
Idag har jag mina gamla (fast oanvända) indianskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0