Bästa vaxningen i Stockholm

Igår hämtade jag Peter från flygplatsen, mys! När jag satt i bilen på väg ut hade jag hög musik på och fick en mysko känsla.. Har ni någongång funderat på att bara waaah tänk om jag för någon sekund tappar koncentrationen och råkar köra av vägen, shit va snabbt det kan gå när man kör fort..scary! fick panik av tanken och höll på köra av vägen haha

kl. 17.20 ska jag iväg till Taras hudvård på vaxning, härligt den salongen är kanon, ligger vid Odenplan :) Direkt efter det ska jag iväg och prova en klänning till en grej jag ska göra på Berns på tisdag, ni kommer garva :) Berättar senare..

Ikväll tror jag bara vi ska äta en god middag och hyra film, Sandra kanske kommer över på ett glas vin, hoppas det! ps. förstår inte hur man kan titta på let´s dance..

Imorgon ska jag gå till frisören kl 11 och fixa mina extentions, efter det ska jag träffa min kompis Chloé som ska flytta till LA i februari (jag är inte avundsjuk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0