Ansiktsbehandling ikväll...

Filmen vi hyrde igår var bra, förutom att vi redan hade sett det, inte så kul! Sen fastnade vi framför Paradise Hotel, riktigt pinsamma människor..suck..varför är det kul att kolla på sånt? Förståår inte mig själv ibland..

Jag har ett bra tips till er andra dödliga som också fryser som tusan nu.. Mammas kompis Susanne har stickat små handledsvärmare som jag sätter på mig när jag ska ut, sjukt bra, är handlederna varma är kroppen varm, håll de varma!

Ikväll kl 17.30 ska jag på min efterlängtade ansiktsbehandling, det blir förmodligen till att köpa nya produkter också då jag inte riktigt är nöjd med Dermalogica, ska testa Elsa Hjeroneymus Har höga förväntningar på denna ansiktsbehandling då jag hört att den rensar allt i hela ansiktet, varenda pormask ska vara puts veck efter, 520:- kostar 1 timmas behandling...Återkommer om resultat!

Love/ A

sorry för suddig bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0