2 fina klädfynd för 50:-/st

Gick in till stan och kikade lite i affären, shit va jag hittade mycket fint, imorgon ska jag in och prova och shoppa :)

Dess två blev det, ascool liten kofta med spetsiga axlar från Gina Tricot 50:- och linnet med fin rygg från h&m 50:- Som man kan ha instoppad i shorts när det blir lite varmare med uppsatt hår Jag har bestämt mig för att byta stil till mer "snygga" plagg, lite dyrare lite bättre kvalitet, försöka sluta tänka bekvämt med bomullsmjukistoppar och leggings.. Nu ska det bli ändring!



Nedan: Hittade dessa två fina också som jag måste rekommendera om du leter efter en skinnjacka med puffärm (H&M 499:-) eller skinnkjol (Lindex 249:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0