1:a dagen i London och min fodelsedag idag :)

Hej pa er allesammans!

Idag 31/12 fyller jag 23 :) wiiiie! Peter vackte mig med skonsang pa hotellet imorse och jag lovar att da vaknar man, shit vilken stamma haha

Vi har det toppen i London, helt underbar stad, shoppingen ar hysterisk, trodde ALDRIG att jag skulle saga nej detta funkar inte, jag orkar inte men pa  Primark gjorde jag det, jag holl pa do, det var det sjukaste jag sett, 1000 tals manniskor sprang runt och FYLLDE sina korgar, inkl mig och Peter, det ar sa sjukt fina och billiga saker, kostar ingenting...1000 spann for 15 plagg :)

Jag kopte, 4 par skor, 2 klanningar, massa tofflor haha pyjamas, iphone tillbehor, smycken, toppar...

Pa kvallen gick vi till Benihana, grym japansk dar kocken stod framfor bordet och stekte ens hummer (mums!) och kott, sa gott och haftigt!

idag fyller jag som sagt ar och vi ska lyxa hela dagen, forst nu har vi kopt biljetter till Madame Tussauds sen blir det nog shopping och lyxig lunch, sen kl 20 har vi bord pa en Brasiliansk restaurang och sen bar det av till London eye dar vi ska fira nyar med 250000 pers, wiiie!

Jag onskar er alla ett riktigt gott nytt ar med mycket fantastiska handelser och att alla dina drommar ska bli sanna!

Gott nytt ar!










Forst fick man sushi, soppa, sallad, sen stekte han olika gronsaker och scampi, sen hummer sen kott :) yummie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0