Ta hand om din hud i denna kyla!

När det är så här kallt blir jag torr överallt!

Fenuril är en underbar creme som du kan använda när du blir torr (jag har den på händerna)  från Apoteket ca 50:- Grym!

Fuktgivande ansiktsmask använder jag två gånger i veckan, kommer från Dermalogica.

Sen mina älskade produkter från Elsa hjeronymus, nattkrämen är underbar, krämig och känns som en skyddande hinna när man sover. Dagkrämen verkar skyddande mot kyla, värme, datorn och andra yttre påfrestningar i ditt ansikte!

Sen måste jag bara säga att detta är en sjukt bra hårspray, kommer från Björn Axen, 110:- Gå köp! Luktar melon också..

 

Till kroppen älskar jag denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0