Stress förstör från insidan...

Förlåt att jag inte bloggat så mycket som jag brukar.. Det är en sak som är väldigt nära att förändra mitt liv VÄLDIGT drastiskt! Helt galen grej, ni kommer tycka det är superkul om det blir så.. Men jag har varit så stressad över detta en månad nu så min kropp känns lite obalanserad.. funkar inte riktigt som den ska.. Detta är ingenting ja själv kan påverka därför känns det ännu jobbigare...

Ikväll ska jag hem till Aida hennes nya lya på Odenplan, riktig turtjej, 1:a handskontrakt mitt på Odenplan tack vare bostadskö... tråkigt! Vi ska äta sushi från Ki mama (bästa) och få höra allt och Ciccis galna månader i Shanghai!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0