Saknad kan vara bra!

Åhhh va lycklig jag är att Peter är hemma, han blir nog bara hemma till imorgon men det var så härligt att träffa honom. 10 dagar senare så ni kan förstå om jag längtat, tror det är bra att vara ifrån varandra så där lite då och då, man hinner sakna varandra och inse vad man har... menar inte att man inte gör det annars men ibland kanske man bara tar varandra förgivet och glömmer bort, nu när man får tid och tänka och känna saknad blir man nykär

Sen fick jag en jättefin parfym också

Sen kan jag säga att jag är tröttare än tröttast, inte mycket sömn har det blivit :( MÅSTE ut till landet, kurera mig! Ända sättet att få skönhetssömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0